Ligier Automobiliai savo naująjį Ligier Ixo išbandė susidūrimo teste, kai jame sėdėjo prietaisais aprūpintas manekenas. Viso jo kūrimo metu, inžinieriai atliko daugybę virtualių susidūrimo testų norėdami gauti informacijos, padedančios tobulinti dalis, atsakančias už naudotojų saugumą kelyje. Šis modeliavimo metodų rinkinys leidžia Ligier Automobiliams pasiūlyti protingą ir globalią saugumo koncepciją, susidūrimo atveju užtikrinančią maksimalią išgyvenimo erdvę.
Ligier Automobiliai apgalvoja ir pagamina mažiausias savo produkcijos detales, garantuojančias aktyvų ir pasyvų vairuotojo ir jo keleivio saugumą!
IXO serijoje naudojama aukšto lygio įranga:
IXO serijoje naudojama aukšto lygio įranga:
Vienalytis važiuoklės rėmas užtikrina kietumą ir atsparumą patirtiems smūgiams
Struktūriniai sutvirtinimai saugantys nuo praslydimo
Keturi nerūdijančio plieno ventiliuojami diskiniai stabdžiai su dideliais stūmokliais, užtikrinančiais išskirtinio efektyvumo ir patvarumo stabdymą
Nepriklausomos pakabos su elipsės tipo didelės eigos reguliuojamo lankstumo amortizatoriais, skirtos išlaikyti puikią trajektoriją ir puikų sukibimą su keliu
Saugos diržų įtvirtinimai atlaiko daugiau kaip tonos apkrovą
Ašies gale sujungimas vienalytis iš aliuminio liejinio
Didelio atsparumo grindys
Sumažinta panoraminių langų paviršių su „aklais kampais“, ypač šonuose ir gale
Veidrodžiai su atitirpinimo ir automatinio pašalinimo funkcija tam, kad efektyvumas būtų maksimalus bet kokiu oru
Ultrabangų atbulinės eigos radarai
Elektrinis žibintų aukščio reguliavimas garantuoja optimalų apšvietimą bet kokiomis aplinkybėmis
Šios technologijos prisideda prie to, kad automobiliai, kuriems vairuoti nereikia teisių, patenka tarp automobilių ir dviračių transporto priemonių, rečiausiai patenkančių į autoįvykius. Iš 99 167 autoįvykių aukų (žuvusių arba sužeistų) tik 165 yra lengvųjų keturračių naudotojai, tai yra 0,2%.